Naruto Deadline
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
DomovPortálLatest imagesHľadaťRegistráciaPrihlásenie

 

 Yaraki -_-

Goto down 
3 posters
AutorSpráva
Akasuna no Yaraki
Jōnin
Jōnin
Akasuna no Yaraki


Počet príspevkov : 123


Yaraki -_-  Empty
OdoslaťPredmet: Yaraki -_-    Yaraki -_-  Icon_minitimePo marec 18, 2013 3:06 pm

Já se omlouvám za smajlíky ale já si nemůžu pomoct xD...zase -_-" a zase! Stačí... (xD)

Jméno:
Dennie
Přezdívky:
LCG -__-" bohužel... Saso, Žužu, Milli
Věk:
13.června mi bude 17 :3
Oblíbené anime:
Elfen Lied, Black Lagoon, Mirai Nikki, One Piece, Shiki...a dál a dál Very Happy
Oblíbená postava:
Luffy a Zoro z One piece, Revy z Black Lagoon (Pro mě prostě jedna z nejlepších postav :3)
Bydliště:
Prahá
Škola:
Studuji druhý ročník na OA Kubelíkova -_-" nudá...
Závislosti / Koníčky:
Hry...hry..hry! Very Happy Playstation, Nii, Xbox...to je moje Very Happy Tekken mě nikdy neomrzí. A až dostanu k narozkám lepší comp asi už mě nikdo nikdy neuvidí xD.
Hrála jsem 4 roky závodně volejbal a když je příležitost tak si s radostí zahraju :3
Další mojí mega závislostí na kterou doplácím jsou barvy a vlasy xD měla jsem snad všechny barvy Very Happy...modrou, fialovou, oranžovou, žlutou, černou, červenou, hnědou, zelenou i bílou xD a ano měla jsem obarvené všechny vlasy ne třeba jen pramínek.
A Scabík mě nakazil žjújováním xD (a je to tu! Very Happy )
Rodina:
Tak tady to bude na dlouho...pozor xD Mám mamku a nevlastního otce -_-" od něj mám nevlastního bratra kterého bych nejraději pověsila z balkonu ale nemůžu protože je starší a přepere mě xD.
Pak mám svého taťku :3 a od něj mám bráchu a ségru...ty mučit můžu protože jsou hodně mladší >Very Happy muhahah
A nakonec mám zakrslého králíčka který mě rád budí o víkendu v 5 ráno... Evil or Very Mad
Jo a prarodiče..a stryčky a tetičky a já nevím co všechno...no Vánoce se prodraží vždy xD
Stav:
Beztíže xDD takže volná ^^
Los Hudbos: